Аптечка швидкої психологічної допомоги
Ментальне здоров'я
Безпечна поведінка в цифровому середовищі
Права та обов'язки дітей
Про кібербулінг для підлітків
Психологічна служба КЗ «Подвірський ліцей»
Практичний психолог - Волощук Наталя Олександрівна
Психологічна служба КЗ «Подвірський ліцей» працює над темою: «Розвиток адаптаційних здібностей вихованців та учнів закладу».
Мета діяльності практичного психолога: сприяння ефективному перебігу навчально-виховного процесу закладу, створення оптимальних психолого-педагогічних умов для саморозвитку та успішної соціокультурної інтеграції вихованців.
Основні завдання психологічної служби:
· участь у здійсненні освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного особистісного розвитку дітей та учнівської молоді, збереження їх повноцінного психічного здоров’я;
· впровадження розвивальних, корекційних занять навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій дітей;
· сприяння вибору підлітками професій з урахуванням їх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, підготовка учнів до свідомого життя;
· - здійснення превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших залежностей та шкідливих звичок серед підлітків;
· сприяння формуванню психологічногї культури учнів, педагогів, батьоків, консультуання з питань психології, її практичного використання в організації навчально-виховного процесу.
Напрямки роботи психологічної служби:
· організація адаптаційного періоду в 1-х, 5-х, 10-х класах (діагностика, розвиток, корекція, просвіта);
· профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
· профілактика саморуйнівної поведінки та жорстокого поводження;
· психолого-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей під опікою, дітей з ускладненою поведінкою та умовами виховання;
· психолого-педагогічний супровід профільної підготовки та профільного навчання;
· психологічний супровід обдарованих дітей;
· психологічний супровід дітей з особливими потребами;
· розвивальна робота в дошкільному підрозділі з формування необхідних життєвих навичок і вмінь, відповідно вікових норм, емоційна підготовка до навчання в школі;
· робота щодо розвитку міжособистісних стосунків;
· участь у проведенні батьківських лекторіїв та зборів;
· участь у педагогічних радах, психолого-педагогічних семінарах, роботі творчих груп.
Основні види професійної діяльності практичного психолога:
· діагностична (вивчення психофізіологічних, індивідуальних властивостей всіх учасників навчально-виховного процесу; вивчення особливостей міжособистісних відносин в класних колективах та педагогічному колективі);
· профілактична та корекційно-розвивальна (проведення індивідуальних та групових корекційно-розвивальних занять; тренінги; бесіди);
· консультаційна;
· просвітницька (проведення психолого-педагогічних семінарів; виступи на педрадах, нарадах; лекторії для батьків; відвідування батьківських зборів; лекції та практикуми для учнів);
· організаційно-методична.
Коментарi